Vanwege nare ervaringen met Bullguard zijn we gestopt met de verkoop van deze software. Bullguard heeft besloten geen revenue's meer uit te keren terwijl wij jarenlang ons best hebben gedaan om klanten over te laten stappen naar Bullguard. Vele maanden zijn wij aan het lijntje gehouden door Martin Jacobs. Beloftes en afspraken die in 2012 zijn gemaakt worden niet nagekomen. Voorwaarden die plots veranderen, waarmee niet anders dan akkoord mee kon worden gegaan. Voorts stapelden de slechte ervaringen met de software zich op. Uren, veelal gratis, support hebben we gegeven om problemen met de Bullguard software op te lossen. De zogenaamde Internet Security software is meermaals gebleken incompatible te zijn of zelfs te worden met reeds geinstalleerde programma's op pc of laptop. De helpdesk is soms onnavolgbaar en heeft ingewikkelde procedures om problemen 'op te lossen'. Bij problemen was/is onze eerste vraag of zij misschien Bullguard hebben geinstalleerd. Zo ja, deze dan eerst maar eens te verwijderen. De slechte interface is voor veel klanten te ingewikkeld gebleken. Computer Support Dienst heeft z'n best gedaan om een trouwe partner van Bullguard te zijn. Van de kant van Bullguard werden spelregels aangepast die alleen in het voordeel van Bullguard zijn: het stoppen met betalen van revenue's, waarmee zij 25 procent van de verkoop niet meer uitkeren maar in hun eigen zak stoppen.
Graag helpen wij onze klanten met het overstappen naar een eerlijk en goed alternatief.
Heeft u reeds Bullguard? 25% korting op de standaard verkoopprijs van een van de onderstaande producten wanneer u overstapt!*
*Deze aanbieding geldt alleen bij een on-site bezoek!
Due bad experiences with Bullguard we stopped selling this software. Bullguard decided to stop paying revenue's while we did our best for years to convince our customers to start using Bullguard to protect their computers. For many months Martin Jacobs seemed to be cooperative to solve our differences but it was just one way of communication: ours. Promises made in 2012 were simply broken. Terms and conditions suddenly changed with no other option than to except even when they were not in our interest. Bad experiences with the software made us give many, a lot for free, hours of support and fix problems with the Bullguard software. We have seen Bullguard Internet Security suddenly became incompatible with software which already existed on computers. Our experience with their helpdesk resulted many time in frustration due strange and hard to follow procedures to 'solve' problems. When a costumer was calling in, one of our first questions became if they were using the Bullguard software. And when they did to uninstall it. The software interface is for many users very complicated. Settings are to technical and all over the place. Computer Support Dienst tried to be a reliable partner. On the other hand Bullguard changed rules only in their interest. Cutting us from the 25 percent revenue's ended directly in their account. Stolen money that is.
Our advice is not to use Bullguard software. There are more reliable alternatives out there.